Attacklek

Tisdagen var något av det regnigaste på länge. Men vad gjorde det, vi tog bilen till Thirias och Ninni i Lysekil. Det var en höjdare för oss båda! Barnen lekte som tokiga med varandra, leksaker och oss. Nu leker de så mycket själva att jag och Ninni får tid att prata ganska ostört. Grymt kul, Simone sov som en stock efter detta.

Simone och Thirias

Jag har tagit rätt många bilder på barnen under dagen och har lagt dem i mitt galleri, klicka på länken och ta en titt på hulliganerna.

2 kommentarer:

  1. så fina bebisbilder på galleriet. Grymt svårt att fota bebisar, men jag tycker du fångar dem jättefint. Och jag gillar bilder på Ninni och Thirias bakom fönstret. I regnet.

    SvaraRadera
  2. så fina tu - de tittar så klarögt så det känns nästan som om det är mig de tittar på - vilket väl är ett tecken på en bra fotograf;
    /mor

    SvaraRadera