back again... again

Ja, nu har det varit en sådan där bloggsvacka igen. jag skyller delvis på min app som inte vill fungera för det där kontinuerliga bloggandet jag skulle vilja ha men främst är det ju jag som liksom tappat lusten ett tag. Men på en uppdragsledarutbildning jag var på förra veckan så har jag via ett personlighetstest förstått att det är en sådan person jag är. Någorlunda social, samordnande och nytänkande men dålig på att kontinuerligt hålla nivån uppe i samma projekt. Så då är jag väl ursäktad... Eller så får jag fortsätta jobba på det.
Ayhow, det mesta som hänt finns på Annas blogg för den som vill veta.
I fredags kom jag och Simone ner till min mormor i Malmö, äntligen! Det var mycket kul att träffa mormor igen, det var alldeles för länge sedan, särskilt med Simone. Vi hade två trevliga dagar där och resan gick problemfritt. En bra och avkopplande söndag på det. Och imorgon far jag upp till Kiruna för mer gruvarbete, ska bli kul.
Glass hos gammelmormor

mormors zebra blev snabbt en favorit, tillsammans med lilla katten

en explosiv fontän i trädgårdsföreningen var jätterolig för alla

2 kommentarer:

  1. fontänbilden blev verkligen jättebra. Även om jag tycker den är lite för hårt redigerad. Tycker nog den är lite bättre i svartvitt. Och "skratta på beställning skrattet" är fint faktiskt. Sist din mormor såg Simone så var hon en pyttebebis som inte ens kunde hålla upp huvudet ordentligt själv ju. Eller? Har vi vart där nångång senare?

    SvaraRadera
  2. Mycket fina kort på Simone och mormorsmor - guld värda
    /mor

    SvaraRadera