Första sommarveckan

Sommar, sommar och sol... Njae, våren förra veckan var allt varmare och somrigare. Men har vi valt att bo i Sverige får vi göra det bästa av det och det tycker jag vi gör.
Har hänt mycket kul i veckan även om den började segt med att både jag och Anna var sjuka. Simone klarade sig lyckligtvis. till hösten väntar ett äventyr, mer om det kommer när detaljerna klarnar. Och jag har dragit igång ett nytt fotoprojekt med mina kollegor som jag tycker verkar bli väldigt kul, kommer jag också presentera om en månad ca när jag tror det är klart.

Veckan i Bilder:

Efter att förkylning lagt av så tog jag en lunch på Hisingen med några före detta kollegor på onsdsdagen

På fredagen tog vi en runda till universeum där Simone utforskade en ny grotta
Anna fick ett mycket kul infall på lördagen, utflykt till Vrångö

Och här försöker vi lära vår dotter att man inte skall stå på bord...

Samla snäckor är ytterligare ett nöje som Mumin har inspirerat till

Åkte upp till Tjärnskogen och hälsade på Ninni och Thirias på söndagen 

vi har sett det förut, studsmatta

Simone och Kattis går på pumpen

Smurfar på safari

En trädgård jag gillar




1 kommentar:

  1. löööv bilden på Sim i båten. Jättefint fångat. Du får klona bort brödsmulor på hakan och förstora upp för vår fotovägg tror jag. Gillar även första bilden med dockan. Bra vinkel som leder blicken hela vägen in i fotot. Måste säga att otippat bra helg. Från inga planer till massa roliga saker. Måste helghänga med Ewa på stan oftare. Det var väldigt trevligt.

    SvaraRadera