Från inre till yttre värme

Sedan det senaste inlägget har jag farit från gruvans värme i norr till sommarens värme i Göteborg. Är väl något ovan att sova i denna värme ännu och allt ståhej som var inne i stan till föld av något musikprogram på TV var rätt störande. Men sådant får man tydligen ta när man bor i stan. annars är det skönt att vara hemma igen.

Alltid frestad att skriva ljuset i tunneln, men det blir rätt tjatigt

Kirkenesfolket var i storstan, kul att ses

Drottning Ronja och hennes solglasögonprydda tjänare

var på modernistisk konstutställning

Besök på Universeum

Det roligaste på Universeum denna gång...

Simone och Oliver hos familjen Hedin

Bolly Roger...


1 kommentar:

  1. Nu är du där med roliga titlar igen. Bolly Roger tycker jag var väldigt rolig. Och fin bild. Hon ser så arg och irriterad ut. Och håller händerna hårt på en dödskalle. Rolig. Sen tycker jag att bilden på mig framför mig blev rätt bra. Om man får säga så om bilder på sig själv.

    SvaraRadera