moment 22 i Slottskogen

I detta samband menar jag faktiskt bara att min bror hade ett "moment" under dygnet idag då han fyllde 22år. Och vi gratulerade honom i Slottskogen idag, tillsammans med vår mor och far.
Det var mycket trevligt men blåste kallt, riktigt kallt. Simone var på fullt action-humör, och jag måste erkänna att jag blir stolt när hon glatt studsar vidare i en studsmatta med en fyraåring trots en del stötningar som måste ha känts. Och att hon också lekte vidare på den stora lekplatsen trots ett fall som slog luften ur henne och gjorde henne mycket ledsen så var det inget tal om att sluta med den leken, "måste upp åka kana!" utbrast hon mellan tårarna. 
födlsedagsbarnet

leka med farmor

I valens mage "måste upp åka kana!"

2 kommentarer:

  1. roligt med så många bilder igen tycker jag. Brukar ju mest vara en enstaka senaste tiden. Fin på den med din mamma och Simone i klätterställningen tycker jag. Fina färger med mycket starkt blått och lite rött som kontrast.

    SvaraRadera
  2. Bra rubrik! Det var mycket fina dagar och jag och Simone utvecklade ett utmärkt teamwork i klättrandet tyckte jag. kram! mor

    SvaraRadera