Bloody monday

Satan vad segt det är vissa mornar!

Men det är måndag igen som väl alla märkt. Helgen var bra, började med Harry potter tillsammans med Anna 1.0 och 2.0, Åsa och Anders. Den var bra gjord men jag var inte beredd på att det skulle vara en "tonårsfilm" som till viss del saknade det mörker som vuxit fram i de tidigare HP filmerna. Tydligen ingen överaskning för de som läst böckerna men det har inte jag gjort. Men den var bra, inget annat sagt, jag hade bara väntat mig den lite annorlunda.
Efter bion blev det eftersnack med öl i baren på Avalon hotell, trevligt.

Lördagen var en liten promenad på stan med sikte på en ring till mig. Jag hade dessutom hoppats på att köpa på mig del 8 åtta av seriealbumet "Preacher" men det var slut så jag fick va utan. Sedan bara lugnt och skönt hemma med mat, dricka, Anna, TV och tvätta.

Söndag var vi ute och klättrade i helt OK väder. Jag fick revanch på "spagaten" som jag var tvungen att avbryta till följd av regnoväder sist. Den var rätt tuff att leda och jag var rätt slut efteråt. Men innan det hade vi ledat hela "babianen" och efter det tog Anna och topprepade "Till susanne" (som jag fortfarande inte klarat).

Som sagt, mycket bra helg...

Lite klätter bilder:




Anna lägger topprep på "till Susanne"
Och bugar sedan inför de mäktiga skorna (är det tänkt att det ska föreställa)

(Ja, jag märker också att horisonten är sne på de flesta av mina bilder, har varit för lat att redigera men ska bättra mig...)

1 kommentar:

  1. Du var grym på Spagaten. Jag är mäkta imponerad. Och glad att vi kan klättra tillsammans. Att du också tycker det är roligt. För jag känner inte att jag tvingar med dig.

    //anna

    SvaraRadera