Våta väggar i Utby


Upp till färdiglagad frukost och sedan till gymet. Och jag var ändå på kobbet klockan åtta. Gött!
Varit uppehåll hela dagen så jag Anna och Chris chansade på att sticka ut på lite klättring vid halv sju på kvällen. SMHI visade inget regn efter 18...
Jag hade ledat mig halvägs upp på leden "spagaten" då Chris ropar:

-Nu blir det regn!

Och det blev det, jag lyckas pilla in en stadig säkring innan stenen blir blöt och hal och regnet gör det omöjligt att titta uppåt. Anna fick fira ner mig medan Chris lade ett topprep som Anna kunde använda för att rensa mina kilar. lite intetsägande bild på kilar och en blöt vägg, man ser Annas hjälm i höger hörn

Så kan det gå.

Men eftersom vi var hemma tidigt så hann jag lägga in bilderna från Prag på hemsidan (klicka på ordet hemsida...)

Imorgon blir det fiske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar