29 levda år

Har inte skrivit på två dagar nu för det har blivit sena kvällar.

I tisdags var vi i Utbytrakterna igen och klättrade. Jag ledde "Gunnars skräck" för första gången, den var svårare än väntat, och sedan så ledde jag "Skivblocket".
Anna tog sig upp för en annan svår led som jag tror var "gladiator" eller "Caligula", anledningen till att jag säger svår är för att det var knappt jag klarade den när jag skulle rensa efter henne.
Sist blev det Anns som tog sig upp för "Kanten" på topprep, helt klart ett framtidsprojekt att leda sig upp för. Christoffer och Karl har lyckats nu efter ett tags träning så det går nog att få lite tips av dem.
Den första bilden visar Anna som firar sig ner från "kanten"










Bilden till vänster föreställer Karl och Martin som "luftklättrar" "kanten" efter att Chris har kämpat sig upp....
Igår så hade jag min 29:de födelsedag och den flöt på fint, den började med att jag fick U2 biljetter till fredagens konsert av Anna och att jag sedan jobbade en kort dag på jobbet för att sedan göra ytterligare lite tid framför datorn hemma. Jag fick en hel del gratulationer från olika håll vilket var kul, infrormationsamhället erbjuder ju en del nya lösningar så det kom via sms, telefon, facebook och mail. Mycket kul, tack allihop!
Sedan bjöd Anna på en fin middag nere på Dinner22 som vi inte besökt förut. Det var en riktig höjdarrestaurang. Jag fick inte till några bra bilder så jag länkar över till Annas blogg där. Mycket fin matporr.
Idag så har det bara jobbats än så länge, hoppas på lite fiske i Långvattnet ikväll om vädret tillåter, vi får se...


1 kommentar:

  1. Coolt, du har länkat till min blogg! Kanske nån mer läser än mamma =)
    Tycker också din födelsedag blev väldigt lyckad. Att gå ut och äta god mat är ett helt klart underskattat nöje. Å andra sidan så finns det ju sådana som har det som fritidsintresse, som planerar sina resor för att kunna pricka in just den speciella restaurangen med stjäronr i Guide Michelin. Kansek något att lägga undan pengar till. Eller så kan man fundera det vettiga att lägga tusenlappar på något som ändå förvandlas till nummer två.

    //anna

    SvaraRadera