en liten rapport

Jag sa efter helgen, inte när efter helgen...
Det var riktigt fint uppe vid stugan, lördagen hade fint väder och vi grillade och fiskade från soluppgången till en bra bit in på eftermiddagen.
Vid fyra snåret dök ytterligare tre kompisar upp och det blev svampplockning med påföljande kantarellmackor till kvällsmat.
Det var helt annat väder på söndagen men det blev fisk då också, på tidig morgon men den kalla blöta skogen var inte lika trevlig.
Jag var bra trött när jag kom hem på söndagen.
Måndag: Jobba och MMAträning
Tisdag: Gymet med Anna och Josefin, jobbet, badminton med tre kollegor... Och sedan en date med min fru. Det blev restaurang och bio i VIP salong. "Flickan som Lekte med elden"
Det var riktigt trevligt!

Idag är det sovmorgon och sedan blir det jobb och MMA träning, Ska försöka blockera näsan bättre så det inte blir lika blodigt som i måndags när jag inte skyddade mig ordentligt medan vi övade "ground and pound"-lösningar. Kan bli lite stressande när man ligger på rygg och någon sitter ovanpå och försöker slå en i huvudet. Men det är roligt att vara den som sitter och slår. Men det gäller hela tiden att vara på hugget.

Ja om tre timmar har halva arbetsveckan gått, jipii! fast är det så kul att tiden bara drar iväg så fort?
Till helgen skall jag i alla fall sätta mig och redigera färdigt Svalbardklippen, denna helgens fiskefilmande och så ska vi fixa till bröllopskorten så de kan bli tillgängliga.
Det är i alla fall planerna.

1 kommentar:

  1. Jag är lite besviken på att inga kantareller hittade hem. Men vi kansek skulle ge oss ut och plocka nånstans runt GBG. Date med min fru låter häftigt. Och fortfarande overkligt. Vi får se till att fortsätta göra det med regelbunden frekvens. Mycket trevligt var det. Nackdelen med att tiden går snabbt är att man blir äldre snabbare ;-)
    //anna

    SvaraRadera