andra ronden...

... Gick också den till sjukdom. På måndagen åkte jag, Simone och min kollega Mats ut till abborresjön och fiskade, very Nice men ingen fisk. Det är jag rätt van vid.
Simone leker vid vattnet
 På tisdagen så började vi med en fika med kompis Kalle, sedan blev det Naturhistoriska museet:
Sim i Valens mage
 Efter naturhistoriska gick vi och handlade och tog oss sedan en lekstund inne på universeum. När jag kom hem var jag mycket trött och blev väldigt snuvig men tog det för kvällssnuva och började packa för onsdagens resa till Kirkenes. PÅ onsdagen vaknade jag så sjuk att jag kände att jag inte orkade åka till Kirkenes och tvingades ställa in en resa jag sett fram länge emot. Beslutet var rätt då jag varit i horisontalläge fram till lördagen och största delen av den dagen med. På sönadgen gick vi och röstade om, sedan behövde jag vila igen men det blir sakta bättre. Nu gäller det bara att inte ta ut sig i förtid så att allt börjar om igen...
Anna på väg att rösta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar