dagar och nätter i Dalsland

I onsdags så åkte jag och Simone upp till stugan i Dalsland för att tillbringa de soliga dagarna med min familj. Det var ett mycket bra beslut och vi hade mycket trevligt. En bonus var att jag och Sim fick klara oss utan Anna för första gången sedan Sim föddes. Jag ska erkänna att jag var rätt orolig och inställd på argt skrikande nätter och lite sömn eftersom Simone ammat på nätterna fram till nu. Men icke! jag sov visserligen dåligt men det var på grund av förkylning och inte skrik. Nu har Simone inte ammat på fyra nätter trots att vi kom hem i fredags. Det känns bra.
På Valborg så hade Chris arrangerat en liten Hanami i botaniska, dvs picnic under körsbärsträden. Grymt nice. Söndag har jag fått för mig själv hemma medan Anna är hos sina föräldrar med Simone. Och jag uppskattar det, jag älskar både Anna och Simone men ibland är det skönt att få vara för sig själv ett tag. (börjar dock se fram emot att de kommer hem nu...)
Uppförsbacke med Edländare

Tittut!

Tidig morgon över Granan

Lite senare morgon över en tjärn

Hanami

1 kommentar:

  1. grymt fina bilder. Till och med där jag och Sim posar med körsbärsblommorna. Vill gärna se resten av bilderna från din stuga. Som för övrigt också är en plats där vi kunde spendera lite semester i sommar. Om det inte ska vara upptaget helta tiden? Tycker du gjorde ett fantastiskt bra jobb som åkte iväg med bebis helt utan att ha testat hemma hur det funkar utan slurk. Men det visade sig funka jättebra! Du är bäst. Sen att lite förkylning störde inatt har inte med det att göra faktiskt.

    SvaraRadera