Vecka 1


Veckan började med att jag var ledig med Sim på måndagen, hon verkade vara i god form igen efter all sjuka och ögoninfektion och vi var hos familjen Marek i fiskebäck. Det var jättekul och det är fantastiskt kul att se flickorna där leka med Simone.
Men första dagen på dagis så ringde de på eftermiddagen och bad mig hämta henne...
Och ja, hon var väl inte helt i form, även om den var bättre än under veckan innan. Så jag vabbade på istället och låter arbetsåret ta sin start tisdag vecka 2 istället. Men vi har haft det bra hemma även om jag börjar bli lite trött på det sjuka.
Jag skaffade en iPad på tisdagen, huvudsakligen finansierad av julklappspengar, tack allihopa, mycket nöjd.
Fick också sprungit delsjön runt med obligatorisk våffla på fredagen.
Kom också iväg och hade en bra kväll hos Jörgen på egen hand på lördagen och en trevlig eftermiddag med familjen hos Anna och T igår.



En bild från den första januari


Gunga i fiskebäck


Leka igloo hos Mareks


Våffla efter jogg


Pannkaka med sylt, jag börjar bli rätt bra på pannkaka


Lite lek på mio

Se om det kan bli en frisk vecka nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar