den senaste veckans händelser

Ibland när valet står mellan att vila och blogga så väljer jag det förstnämnda, så var det förra veckan, men här är en recap.
På måndagen var Anna ledig så hon hängde på mig och Robert att fika, hans minsting har börjat gå nu 
Jag hade egentid hos Johan på måndag kväll efter min sista badminton på ett tag, det var dimmigt på hemvägen

Vilket blev fin frost dagen efter

hängiga nypon

Sim har gett sig den på att hon ska kunna stå och gå snart, hon reser sig mot allt så det gäller att vara på sin vakt

I repeat, this is not a drill... fullt allvar i garderobsrenovering innan Annas vänner från jobbet kommer på  onsdagsmiddag

På torsdagen träffade jag upp min kollega Magnus och hans pojk, Magnus har precis börjat sin pappaledighet.

Och en sväng utefter drömmarnas kaj


På fredagen tog jag det rätt lugnt med bara en kort handelstur och sedan hade jag en slapparkväll själv efter att ha lagt Sim för Anna var på någon form av barnfri mammamiddag

Lördagen var en promenad med choklad till kronhusbodarna och på kvällen hade vi Anna och Chris över på middag

Söndagen var isklättring för hela slanten. Rikard, Urban och jag var i Munkedal hela dagen, Fler bilder från isklättringen finns i mitt galleri
Igår måndag var jag, Sim, Robert och Ludvig på Universeum, Sim tyckte det var mycket spännande med akvarier som man fick plaska i. och mycket annat spännande.

Efter universeum fick jag skynda mig hem för att kräkas då det verkar som om vinterkräksjuka har angripit mig, igår eftermiddag fick Anna komma hem från jobbet och ta Simone medan jag låg till sängs i feber och frossa mellan varven på toaletten. Det börjar bättra sig nu däremot, så det verkar som om det var kortvarigt hoppas jag. Också skönt att Anna och Sim kunde åka till hennes föräldrar och inte behöver vara i ett sjukt hem

1 kommentar:

  1. sjukt upptagen vecka förra veckan. Nästan lite väl mycket. Syns på att jag ser ut som en zombie på "varm choklad fotot" och att ditt immunförsvar gav upp i måndags (kanske inte har något att göra med veckan, men man vet aldrig...) Känner också att jag borde uppdatera lite vad som hände, men det var ju så mycket...
    Skönt att inte behöva vara i ett sjukt hem. Men både jag och Sim längtar mycket efter dig.

    SvaraRadera