förändringar


Förändringar sker hela tiden och på det stora hela är det ju bra men vissa förändringar är roligare än andra. Simone leker mer och mer och det är ju kul som synes på videon ovan. En annan förändring jag blivit påmind om är att det fanns en tid då fyra på morgonen en helg var en tid man gick och la sig. Nu blir jag påmind om den tiden när jag hör folk på gatan utanför fönstret där jag försöker söva om Simone. Så som de låter är det inte precis så att jag saknar det när jag hör högljudda gräl och falska sånger men det känns lite konstigt att de går hem och lägger sig och jag har precis gått upp...
Nedan är lite andra bilder på förändringar: 
Simone prövar en purjo, intressant smak...
Undersöker en ametist (geologiträning)


Vädret gick ifrån detta...


...Och detta...

...och detta.




Till detta...

...Och detta

1 kommentar: