back in buisness...

...or not...

De senaste två veckorna beskrivs bra på Annas blogg, Semestern var bra men alltför kort och i övrigt har vi hemsökts av sjukdom, till och med min dator har varit sjuk. Men några nya GB i ramminne och en nyinstallering av operativsystemet har gjort den gladare än någonsin. Kolla om jag kan göra något liknande med mig själv...

Massa bilder från vår semester finns i mitt Galleri, för den som inte har lust att gå igenom 150 bilder finns en avkortad variant om 50 bilder på Flickr, en fototjänst jag tänker börja begagna mig mer av då den ser ut att ha mycket bra potential för att ha säkerhetskopior av bilder samt bra organiseringssystem.
Skulle detta var för mycket så kommer väl best of the best på månadssammanställningen i början på april.

Nu är det dags att fokusera på nuet och det som är kul, såsom:
Vårkänslor

Snödroppar

Brunch med släkten

Samt två roliga bilder:
MMMMMMine...

Or mine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar