Semlor och Gnäll

Igår hade jag planer på att vara social och planera grönlandsexpedition men efter en promenad så var jag så slut så det blev ingenting och jag gick och la mig klockan 21. Promenaden var inte superrolig heller då nästan alla vägar jag vill gå på börjar med islagd uppförsbacke, blir inget med det.
Islagd uppförsbacke
Idag har mitt humör sisådär vilket snabbt märks på Simones humör som då går mycket upp och ner. När Anna kom hem så bakade hon semlor på min begäran, jag har längtat efter hemgjorda semlor i två veckor, menar verkligen längtat! Säkert inte det bästa för magen men nu så skall jag vara snäll mot den, när jag fått min semla.

Sim gillar blodapelsin
Och gnäller när hon inte får som hon vill...
Anna knådar
Göra semla med klängig bebis är en konst
Voila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar