Magfan

I måndags testade jag att lägga om kosten för att försöka få bukt med mina magproblem. Jag tog bort de flesta kolhydraterna typ LCHF. Och min mage blev omgående bra och jag har haft en normal mage hela veckan. Vi har gjort långa promenader, varit på universeum två gånger, träffat kompisar och tittat på dagisar. Helt grym vecka med världens bästa bäbis, pappaliv as it should be.
Men på Söndagen fick jag ett gallstensanfall och fick tillbringa ett dygn på akuten och känner mig nu rätt sliten...
Isigt i Änggården
banan på universeum
Lek på Glädjebubblan
Promenand
Simone gungar
Kaffe i Solen
Utelunch på lördagen
Införskaffat löparbarnvagn för vårturer


Gallstenssöndag

1 kommentar:

  1. grymt söt bild på Sim när hon gungar. Måste göra det mer, hon tyckte det var roligt ju. Och du har helt rätt. Snart kan du göra en hel ankserie. Kanske kan ställa ut på nåt intresseklubb för ankor. Lördagen var verkligen mycket bra dag. Du gölmde lägga upp att vi även var på middag och har alla blev imponerade av världens bästa bebis. Söndagen var kanske inte riktigt som väntat. Men glad att du blev bättre och det inte var nåt jättefarligt. Hoppas verkligen det inte händer igen. Inte bra för mina nerver. Eller för dig då of course. En bra sak dock var ju att Ewa fick passa Sim och klarade det galant.

    SvaraRadera