inga besked men nu drar vi

Ewa och Tyson
Igår besökte jag och Sim ytterligare ett dagis men det var nog inte bästa dagen för besök då ena fröken var sjuk, några av barnen verkade inte helt krya heller och det var så isigt ute att jag var tvungen att ta en omväg för att komma fram. Därefter kom Ewa och Tyson och tog hand om Sim medan jag gick och gjorde ett ultraljud. Det enda som framkom av det var att det nog inte var gallsten jag hade i söndags för alla mina organ var i mycket bra skick. Och det var ju bra även om jag gärna vill veta vad det är för fel på magen. Hade en fortsatt trevlig dag i Ewas sällskap dock.

Idag var det blandat väder på vägen till ättestupan
Dit vi gick för att titta på min utställning
Och äta lunch med Anna
Det var mycket kul
På hemvägen fotade jag några som fotade
Såg mycket intressant ut
Fuskade och tog älvsnabben hem så att jag fick några nya fotovyer
Dramatiska himlar var det
Men nu drar vi på semester och njuter av det. finns det internet i boendet uppdaterar jag. annars ses vi om en vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar