en dag på liseberg, plus dagen innan och efter

Allt flyter ihop, jag är osäker på vad som hände vilken dag, måste ofta besöka Annas blogg för att verifiera eller kontrollera. I fredags var jag med Sim på Universeum på förmiddagen och stack ut och fotade på kvällen. På lördagen sprang vi Delsjön runt med Johan och barn på förmiddagen och eftermiddagen Fick Simone sin Lisebergspremiär med farmor och farfar.
Idag har det varit blött och tråkigt väder men vi har skaffat en dammsugare och tagit en promenad efter regnet...
En massa bilder, de får beskriva sig själva:
Min jakt på dystopiska bilder intensifieras med mitt nia vidvinkel

Det var däremot svårt att göra en upsprickande molnhimmel i solnedgång dystopisk...

Lisbergspremiär, Mor fotar när jag och Sim åker farfarsbilar med farfar
Åka karusell

Damn it! inte lång nog i år

Åka båt

Äta egen mat

Åka trummvirveln

Snabba drakbåtar

Och glatt hemvandrande med pris som farmor vann på tobleronehjul

Plask i pöl efter regn, gummistövlar var det ja

Här går man...

Lek i lerlådan.... (inte den geologiska termen men för att beskriva smutsnivån på Simone)

1 kommentar:

  1. min favvobild här är den hon plaskar i vattenpölen. Väldigt söt. Och roligt att se henne upptäcka världen. Undrar hur mycket (antagligen inget) hon kommer komma ihåg när hon blir stor.

    SvaraRadera