Almost back on track

Efter magsjukan är jag nu själv kvar i eftersviterna men bättrar mig, mest en besvärlig huvudvärk kvar som kommer och går. En viktig lärdom från denna period är att verkligen försöka att inte ha allvarliga "diskussioner" när båda parter är trötta och har huvudvärk, blir inte så konstruktivt. Och verkligen sett fördelar med att ha familj nära som kan hjälpa till med Sim när sådant här händer. Är övertygad om att den vilopausen vi fick där påskyndade tillfrisknad avsevärt. Och nu har jag äntligen kollat över mina bilder från helgen och visar upp några favoriter.
Sim tycker det är kul med släktingar

Mor och systrar på höstpromenad

Sim tar hand om farbror och farskusin

Ljushuvud

visar farfar "Plampa"

intressant

i centrum

gammelmormor

kall och dimmig morgon

Kusinhäng
Söthet i en liten ask, mötte mig när jag hämtade på dagis idag

2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Stort tack för att ni kom och bidrog till att det blev så kul och lyckat. Synd att det skulle skuggas av magsjuka efter. Skönt att se en till synes pigg Simone några dar senare. Och som sagt värdet av familj som ställer upp kan inte nog uppskattas. Kram från mor

    SvaraRadera
  2. Haha härlig bild på ljushuvudet!
    /Bror

    SvaraRadera