ännu en vecka

Hade tänkt blogga upp en lite film i onsdags men det gick inget vidare, det såg inte alls ut som jag hade tänkt mig när jag laddat upp det så jag tog bort det. lite bilder blir det dock och så kommer det lite fler klipp när jag få styr på det.
Avdelningsmöte i sthlm, utsikt från fönstret

Avdelningsaktivitet på vaxholms kastell. mycket kul

Fältbesök för nedgrävning av kraftkabel, Stefan sonderar

Micke och Stefan studerar resultatet

Har kanske sin charm men blir nog ganska bra med en del nedgrävt med

Fika med Carolina, Roger och Alice. Alice har växt till sig fint och verkar vara en glad hulligan

Vår lilla Gulligan har blivit förkyld men håller igång rätt fint ändå, var lite febersänkt ett tag och rätt snuvig, det blir till att vabba imorgon 

1 kommentar:

  1. Riktigt bra bild på Roger och Alice. Tror Alice är väldigt fotogenisk. Väldigt söt iallafall. Och bra bild på Stefan som sonderar. Synd att det är någon som håller upp ett papper i bakgrunden.

    Annars förkyld Sim ja. Men nu håller du på att lägga henne. Och det går inte så väldans bra. Jag antar att dagisvistelse faktiskt tröttar ut henne väldigt mycket. När hon är hemma från dagis är hon inte redo att lägga sig klockan åtta. Sjuk eller ej. Bara att vi har vant oss att få lite egentid på kvällen. Inte en ledsen gråtande smurf.

    SvaraRadera