högtryck

Första dagen på länge som verkligen känns sommar igen! bra för humöret.

Har hittills mest jobbat denna veckan. Fritiden har gått till träning och matlagning, det är min matvecka nu, så det finns inga kul bilder att lägga upp. Hoppas på att få några ikväll då jag och Anders J planerar att testa svartedalens sportfiske. Men jag lägger inte upp några höga förväntningar.

Annars... morgongym, jobb och crepes med viltskav och kantareller i måndags. Avslutade dagen med Criminal minds och Ett herrans liv där Mark Levengood var med.
Igår var jobb, badminton och Chilli med bönor och kött. Avslutade med en bok och somnade vid tio.
idag, morgongym, jobb och förhoppningsvis fiske.

Life goes on...

1 kommentar:

  1. veckorna går oroväckande snabbt tycker jag. Känns precis som jag avslutade min matvecka, men plötsligt har det gått en vecka till. Jag vet att de flesta är emot vardagar, inte vill ha rutin, ogillar vardag. Men för mig är det ofta i vardagen de fina stunderna finns. Och klarar man vardagar och kan njuta av dem, då känns det stabilt. Och snart är det helg.

    //anna

    SvaraRadera