tillbaka...

...Utan att varit borta.
Har bara inte blivit något skrivet. Varit en liten svacka helt enkelt. Var sjuk i helgen, spelade badminton i tisdags, klättrade lite i onsdags, var på begravning och hade sedan möte med han som ordnar bröllopsfestlokalen och maten igår.
Och förkylningssymtomen vill inte ge sig, en liten men störande torrhosta med ont i halsen smat snuvighet som kommer och går. Jag har i princip varit krasslig sedan veckan före midsommar, med undantag från första en och en halv veckan på penicillin. Men doktorn hittar inget fel.
Väger fram och tillbaka om jag ska springa midnattsloppet imorgon eller inte. Å ena sidan har jag betalat massa pengar, å andra sidan lär jag inte bli friskare av det...
får se i morgon...
Ska uppdatera oftare igen nu däremot.
En hyfsad bild har det blivit i veckan:

Karl klättrar på övre väggen

1 kommentar:

  1. riktigt bra bild ju. Och man ser att han faktiskt leder också. Jag vet hur det känns att vara sjuk men ändå inte. Inte riktigt orka med allt man vill men inte ha en förklaring till varför. Det suger fett. Tror det gäller att stressa av så mycket som möjligt. Det blir inte bättre av att oroa sig över hurvida man är trött eller tråkig. Det blir bättre.
    //anna

    SvaraRadera