making plans

Inte varit ute så mycket de senaste två dagarna, inte mer än till jobbet och tillbaka hem.
Var i Varberg igår och planerade bröllopet med toastmastern och toastmadamen. Kändes bra.
Idag var jag och testade kostymer med Anders J, hittade några riktigt nice, får se vilken av dem det blir, återkommer med det antagligen.
I eftermiddags träffade vi prästen som skall viga oss och det kändes också bra. Listan prickas av tiden tickar allt närmare.
Det känns kul.
Tränade på gym igår morse och hade för avsikt att springa till jobbet imorse men bangade ur då jag kände mig lite snuvig och ont i halsen. Morgonlathetshypokondri...
Är ju lite orolig för mitt imunförsvar efter sommarens infektioner. Men jag har laddat med vitaminer och "arktisk rot" (för energi... vissa går på vad som helst, men det är värt ett försök)

Dags att ta in tvätten... och sova...

1 kommentar:

  1. vad bra att det börjar lösa sig med kostym. Och ledsen att jag inte har varit till så mycket hjälp. Men jag tycker kostymer är jättesvårt. Sitter den på kan jag säga om jag tycker den är snygg eller ful. Men när den bara hänger på en galge så vet jag inte. Men jag tror säkert ni hittade nåt bra. Håller med att det känns svårare än vanligt att vara nyttig. Men jag tror inte att frestelserna har ökat, snarare den psykisa pressen med bröllop bland annat vilket gör en något svagare att stå emot. Men nu har jag faktiskt köpt gymkortet iallfall. Morgonlathetshypokondri. Ha ha ha. Jättebra ord. Hoppas det bara är det och att du inte håller på att bli sjuk. Jag räknar med vitaminerna.
    //anna

    SvaraRadera