lite ute

Jag skulle inte sagt det där om nätterna i förra inlägget... Men det blir desto gladare överaskning de nätter vi har en "sova-hela-natten-bebis". Men det har vi inte just nu...
I skrivande stund så ligger hon och sover klockan 20 i 9. Men det känns inte värt att väcka henne efter att varit vaken massa timmar i natt. Hoppar nog förmiddagsluren istället, för hon har snart sovit in i den ändå. Jag har valt mellan alternativet att hålla rutinerna och ha en jättetrött Simone eller att låta henna sova vad hon behöver och hoppas att jag kan komma i rutin igen i eftermiddag. Jag har hellre en utsövd Sim än en trött. Får se hur det funkar...
Kameran har gått varm på måndagen dock:
Ett kallt Göteborg om morgonen 
Var ute och fikade med Annas kollega Robert som också är pappaledig med några månader äldre bebis, Det var kul att vara ute med någon som faktiskt också är intresserad på riktigt av att prata bebis, även om vi snackade om annat med.

Nu är det inte tryggt att ha saker på bordet längre, hon har hävt sig upp två gånger men jag har inte varit snabb nog med kameran än.

Kallt Göteborg om kvällen, passade på att fota när jag var på väg till en liten kvällstur på jobbet efter att ha spelat badminton med Far och Kurt

Läppstiftet är rena Batman-fyren

1 kommentar:

  1. snajsiga bilder, skön bild på Simone =) //Maria

    SvaraRadera