sitt!


Bild tagen direkt efter den stora händelsen, lite dålig kvalité tyvär men det är motivet som räknas
Idag hände det! Sim satte sig upp utan stöd eller hjälp, hon tog vägen via spagaten som om det vore det naturligaste i världen. Och jag som såg det hela blev jätteglad och överröste henne med beröm. Hon såg ut som om jag var rolig men knäpp.
Har nu läst att extra besvärlig (klängig, konstiga nattvanor och lynnig) bäbis i ålder 34-38 veckor (eller nåt) är fullt normalt, så jag håller bara tyst här och säger inte mer än att hon är fullt normal...
Det bästa nu är hennes motoriska utveckling, intresse för mat och allmänna nyfikenhet, allt sammanfattat i bilden nedan.

Introducing... spaghetti!

1 kommentar:

  1. Haha jag brukar också gå ner i spagat innan jag sätter mig upp, mycket enklare så.

    Och det är nog inte bara Simone som tycker du är rolig men knäpp :p

    Hursomhelst, mycket kul att kunna följa hennes utveckling så här.

    //Rikard

    SvaraRadera