Friskt för tillfället

Jag litar inte på min mage, skulle vilja byta ut den mot en med garanti och full service. men idag har den varit fullt fungerande och jag och Sim har haft en jättebra dag, till skillnad mot de dagar som gått sedan förra inlägget. Eller det har ju varit kul att ha Anna hemma och vara hela familjen i fyra dagar men jag skulle vilja vara hela pappa också. Vi har fått se lite filmer däremot och det gillar jag, Inception var något av det bästa jag sett på mycket länge och Eat, pray, love var en trevlig feelgood film. Idag var vi på Universeum med Robert och hans söner, kul för Sim och mig. 
nu foton:
Glad nybadad Sim

En rocka vinkar till Simone på universeum

genius at work
FOTo

1 kommentar:

  1. Hon börjar verkligen förvandlas från liten bebis till ett helt barn. Även om hon har små små fötter fortfarande. Men dragen börjar bli allt mindre bebislika. Även om hon är sjukt söt. Of course. Och världens bästa bebis.

    SvaraRadera