Pappadagar, the good life

Igår var jag och Simone ute i 5 timmar, promenerade, träffade Anders och åt lunch på Dubbliners (guldstjärna till dem för lugn lunchmiljö, god mat, god öl, och mycket bebisvänlighet från personal) På kvällen kom Annas mamma som barnvakt när jag, Anna, Anna 2.0 och Jörgen gick och lyssnade till Fredrik Strängs föredrag. Som var bra. Anna fick gå lite tidigare för att ta hand om trött sovvägrande bebis och jag gick och tog en öl (Stort minus på goodwill-kontot där)

Krogbebis
 Idag har Magnus och Emil varit på besök, tyckte vi var kul!

Glada bebisar

Hon är van att posera...

Och en promenad i det värsta skitvädret på länge, denna bilden på blöt människa visar bara början...

2 kommentarer:

  1. Jag hade nog hellre haft det där blöta vädret som ni har...här har det kommit 2-3 dm snö idag, dessutom snöar det än. Imorgon har de utlovat lika mycket till.
    Fast man vill ju alltid ha det som andra har, eller hur??
    Snöiga hälsningar
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att det börjar längtas efter vår nu, i alla fall om det inte finns några isar att klättra på.
    Men det är fint med snö...

    SvaraRadera