Helg i exil

Titeln får det att låta värre än det var, men nu var det Anna som var sjuk i helgen så jag och Simone tillbringade dagarna hos Annas föräldrar och vi kom bara hem för att sova. Det var riktigt trevligt även om det var väldigt synd att Anna var sjuk då vi hade planerat biobesök bland annat. Annas föräldrar fick hoppa in som barnvakter lite då och då när jag gav mig ut på fototur, biobiljettinlösning och springtur i Skatås, det var skönt med lite avlastning. Anna är frisk nu.

Blött i Rudalen

Frusen lek i Fiskebäck

Där det höga vattenståndet, vinden och isen gav en arktisk känsla

Mycket lek med morföräldrarna

Jag och Beata tog en promenad med barnstolsträning, Sim somnade i vad som inte såg ut som den bekvämaste ställning men det skall nog gå att fixa till med lite remdragningar. Bärstolen skall ju komma till användning på våran semestervecka på La Gomera i Mars

4 kommentarer:

  1. är bilderna från fiskebäck blåtonade på något sätt? eller var det sådant ljus? gillar den med gungorna, väldigt övergiven och dystopisk samtidigt som den ger ett löfte om varmare soligare dagar och glada barn som gungar. Och jag gillar bilden med träden också. Symmetrin i xen. Facinerande att man kan sova sittandes i en sele med huvudet hängande framåt. Men bebisar kan allt. Mycket gulligt. Och bra bild på pappa med.

    SvaraRadera
  2. och jag menade min pappa, även om det är en bra bild på dig också

    SvaraRadera
  3. Fina bilder :)
    Hoppas det är slut med sjukdomar och illamående för er del. Vilken film hade ni tänkt se?

    //Rikard

    SvaraRadera
  4. Vi hade tänkt se Harry Potter innan den slutar gå, men det blev ju förhinder...

    SvaraRadera