Rätning i ledet!


Har slappat till bloggandet rejält de senaste två veckorna, jag har skrivit mindre när det känts som om det inte funnist så mycket att säga eller när det funnits så mycket att säga att jag inte orkat skriva. Vilket innebär att jag glömt av min grundtanke med denna blogg: minst 1 bild varje dag! Den behöver inte vara bra eller rolig eller betydelsefull, den ska bara vara ett utsnitt av en dag för mig (och Simone).
Så från och med idag är det back to the roots här, om det så bara är ett inskick med min mobil så är det klart bättre än inget.
Förra veckan var jag kräksjuk, kanske bra att jag inte visade bilder på just det, jag var symtomfri på onsdag kväll men var rejält sliten ända fram till söndag morgon då jag kom ut på isklättring igen, det var mycket uppfriskande!
Några bilder från förra veckan:
Simone letar efter Narnia en hylla upp

Det är ju det där med att inte passa in...

Fler isbilder i Galleriet


Simone ser misstänkt ut bakom Ludde när vi är och fikar på glädjebubblan

1 kommentar:

  1. hon har samma bokintresse som sin far i den åldern... det bådar gott

    SvaraRadera