Lite off

Efter en natt där Sim vaknar innan midnatt och dessutom kräks två gånger så var jag lite off idag. Sim var visserligen på gott humör, till och med när hon kräktes i natt, men reagerar självklart på att pappa är lite tråkigare än vanligt. Men vad fan, Måndag och tisdag var helt fantastiska dagar och det har inte varit någon dålig dag idag heller. Utöver att mina kvällsplaner går i stöpet hela tiden, igår skulle jag ut och spricka 8 km med Johan E, men han fick jobba över (ekonomer och månadsskiften...suck), och idag skulle jag förverkat lite pizza och öl med Jörgen men han fick öroninflammation. Nu hoppas jag bara på att Far inte hittar på något dumt, för vi har en helkväll inbokad imorgon...
Nu till det viktiga:

Curtain call?
Min favoritsträcka i stan

1 kommentar:

  1. har lagt den bilden på drömmarnas kaj som bakgrundsbild på datorn. Fast den är inte i HDR och inte jättebra kvalitet eftersom jag snodde den från ditt galleri. Men fin är den. Och väldigt söt bild på Sim. Hon ser väldigt allvarlig ut. Och rund...

    SvaraRadera