fortfarande...

...sjuk.
Inte så mycket mer att säga om det. Jag har insett att det där med att försöka kommunicera sjukdom slutar bara med att man antingen låter som en martyr eller gnällspik. Det är för subjektivt.
Anna som inte heller är helt hundra tog med Simone, som är rätt bra nu utöver lite snor och heshet, till sina föräldrar och jag får vila lite (rätt mycket faktiskt).
Nåja, två bilder jag vill lägga upp:
Bild som Anna tog på Rhöska men som jag tog tag i just nu. Tycker att den trots, eller kanske lite tack vare, sina tekniska brister är jättefin. Är kanske inte helt objektiv men Anna fångade ett fint tillfälle.
Hemma med Sim i torsdags, man får lite annat perspektiv när man försöker hålla sig horisontalt så mycket som möjligt. Tagen och bearbetad med mobilen
Update: glömde ju att skriva att Simone uppvaktade mig med ett par jättefina ladder på farsdag. Mina fötter stortrivs!

2 kommentarer:

  1. Va! Tycker du det finns tekniska brister i min bild?! Det var det värsta ;-)
    Fina bilder båda två tycker jag.
    Och ja. Det suger att vara sjuk. Fett mycket!
    //anna

    SvaraRadera
  2. Mycket fina bilder, den från Röhsska är fantastiskt fin och stämningsfull.
    Hoppas du/ni mår bättre.
    Kram!
    mor

    SvaraRadera