kör sakta

Inte så aktuellt längre men Kvelertak var riktigt bra. Och som svar på frågan om man headbangar utan hår så kan jag säga att det finns de som gör det. Jag befinner mig hellre i den lite mer aktiva zonen som rör på hela kroppen. Ett tips i för de som gillar att vara i mosh-piten (ja, jag börjar höra till seniorerna där) är att inte ha nätbrynja på sig. Det som skulle varit vanliga blåmärken och skrapsår får en väldigt komisk, rutig finnish... Ser rätt kul ut, jag borde fotat det.
Men sedan så gick förkylningen över till en bihåleinflammation så nu är det en penecelinkur och lugn fysisk aktivitet som gäller. Men jobba kan jag ändå, hade varit nice tvärtom, med mycket fysisk aktivitet och lite jobb...

1 kommentar:

  1. Shiit bihåleinflammation alltså. Segt. Krya på dig broder

    SvaraRadera