tillbaka på kontoret igen

Då var sjukan över för denna gång och jag är åter på kontoret och Sim på dagis. Efter jobbet idag gick och lyssnade på ett föredrag av fotografen Fredrik Schenholm, som för övrigt är geolog också, som höll föredrag om sin jakt på drömbilden. Det var en bra och inspirerande blandning av bra fototips och en spännande berättelse om hur han reser världen runt för att försöka fånga en bild av ett skidåk med en vulkan i fullt utbrott i bakgrunden.
Jag tog några bilder själv idag för att hålla igång fantasin och experimentera lite sedan gick jag hem och kom precis innan Sim skulle somna. Kul och hinna träffa henne, lite operfekt att spela upp henne när hon skall sova. Men så kan de vara ibland.
Så här blev fotandet:





imorgon kväll blir det Kvelertak! Anders och jag skaffade biljetter igår. Ett av de bästa band jag hört på länge. De låter så här:

2 kommentarer:

  1. jättesnygga bilder - väl värda att copywrightar.
    Men, headbanga utan eller med väldigt lite hår? jo, alla blir vi äldre ;)

    SvaraRadera
  2. aahh!! Jag har inte sett din copywright förut. Nice. Håller med grymma bilder. Gillar den med förtöjningsringen. Det var länge sen du fick tid att planlöst leka lite med kameran antar jag. Inte sedan föräldraledigheten...
    Du får tajma in fler fotoföreläsningar.
    //anna

    SvaraRadera