little miss sunshine

Frukost
Igår så sjöng jag de tidiga mornarnas lov. Men det är inte fel att gå upp klockan sju och göra frukost för att sedan väcka världens gladaste Simone och ha en rolig morgon innan jag lämnar på dagis och sedan tar en löprunda till jobbet. Att det sedan blir en lite kort dag är trevligt när det är en lika glad Sim som möter mig när jag hämtar på dagis och sedan träffar vi min bror ett tag under eftermiddagen och går hem och har fortsätter ha roligt ända fram till läggdags. Att Anna även idag kom hem i en bra tid för att hinna äta kvällsmat med oss trots bokslut är ett stort plus också. Och när vi ska sova så blir det läsning, prat och sånger för att sedan somna snällt.
Det är sådana här dagar som skall minnas (även om det är viktigt att notera de dåliga dagarna med för referens...)

1 kommentar:

  1. vilken rolig bild. Började skratta så fort jag öppnade din blogg. Roliga morgonar tycker jag ofta sätter stämpel på resten av dagen. Rolig morgon = rolig dag. Tyvärr dock inte säkert att det blir en rolig natt. pussar
    //anna

    SvaraRadera