Dags för en iphone åt Sim...

...Eller kanske en ipod touch... eller så är det dags att dra ner lite på youtubeklippen för Simone som börjat gilla dem mycket. Det är kul för hon har börjat sjunga mycket mer sedan det har blivit "imse vimse" och "tänk om jag hade en liten apa", samt en del andra klipp jag i nuläget inte nämner för att skydda min stolthet ett par dagar till. Men jag känner att det är alltför frestande att göra det till en barnvakt och att det kanske inte är bra att stimuleras för mycket på det sättet än. Men framför allt är det för att jag vill kunna ta fram min telefon eller öppna min dator utan att Sim ska kasta sig skrikande efter den...
Annars är det lugna dagar, jag funderar på jobbstarten snart och dagisinskolningen om en och en halv vecka. Har inte fotat eller jobbat med bilder så aktivt för jag läser en spännande bok nu "silvrets rike", fjärde boken om Mongolernas storhetstid (mycket skönlitterär). Och det är till att välja, bildbehandling eller bok, så nu är det fotopaus. Men lite har det blivit, bilder av lugna dagar: 
Hänga tvätt

Titta på tv

Chalmers nollning har börjat

Äta vattenmelon

Äta i vanliga stolen ibland

2 kommentarer:

  1. vilka fina bilder micke, ni har verkligen en sååå fin tjej. Man blir allt lite avis ;)

    //Lena

    SvaraRadera
  2. Tack! bilderna är iallafall min förtjänst ;)

    SvaraRadera