hälsodag

Börjar dagen med äggröra och tonfiskröra, Sim äter äggröra och keso.
efter en kort tur till focus så blir det hemlagad pizza, för båda+ bror som kommit förbi.
Sim äter Pizza och mangosmoothie till mellanmål
Sedan ut och springa 5an i Skatås med Anna och Simone, jag gillar verkligen at springa med vagnen, det får mig att känna mig stark (fast egentligen är det väl en rolator för löpare)
Hem och äta Pizza, Sim har tröttnat på pizza nu och vägrar gröt dessutom men sätter gärna i sig lite salami, chorizo och... keso.
Nu sitter jag och bloggar över en toblerone och tycker jag är jättenyttig. Pizzan var ju hemlagad, av mig!
Lite vätska efter ett tufft pass...

1 kommentar:

  1. jag håller med att det var rena hälsodgen. Möjligtvis förutom de två toblerone som jag inte riktigt tycker kan kallas choklad. Mer blä blä med nötter. Pizzan var iallfall grymt god. Ser fram emot min lunchlåda idag.

    SvaraRadera