sommaren går faktiskt fort

Så har det gått ännu en vecka. Att det inte bloggas så mycket är ett bra tecken så till vida att jag har fullt upp men lite tråkigt för mig då jag sällan har lust att skriva mer än ca 10-20 meningar per inlägg. Det blir rätt bra beskrivning för en dag men rätt kass för en vecka. Tycker också att fler än 4-5 bilder är för mycket för ett inlägg. Men ska jag slippa skriva mycket och redovisa veckan i bilder så blir det så här:

På fredagen fyllde jag år, fick gratultioner och presenter, bland annat ett bälte till ett bältespänne jag haft länge. Firade med champange innan vi gick till Texas longhorn och åt. Anna hde skaffat barnvakt så det var ett långt och trevligt besök (i motsatts till med barn då det oftast blir kort och trevligt besök)


Dagen till ära frångick jag mina principer att bara dricka folköl eller bubbel (om det skall innehålla alkohol) och avnjöt en Sierra Nevada IPA. Den är god, och grym till chilli.

Dagen efter åkte vi till en saknad Simone och gick till lekplats

Tunga moln precis innanför kustbandet

Blöta blad

Huset,,,,

Från vidvinkel till makro, fast 50 med makrofilter är kul att leka med.

På måndag åkte vi till Marstrand

Besökte Carlstens fästning

Tjocka murar

Många spöken

Sim gillade nog hunden mest

Eller kanske glassen... 
Tisdag morgon sprang vi Delsjön runt och stannade till vid bokbussen efteråt

Onsdag morgon, bada i fiskebäck medan Anna jobbar hemma

Och på eftermiddagen besöker vi botaniska och luktar på blommor

Spegeldammen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar