End of days

Eller egentligen "end of dad-days". Det är alltså slutligen dags att ändra headern här på bloggen till något annat för imorgon börjar inskolningen på förskolan för Simone. Sedan så är det "back to regular days + dad-days". Ska bli spännande. Jag ska givetvis skriva en utvärdering om mina 11 månaders pappaledighet men jag sparar det lite till det får sjunka in och det inte är en så sen kväll.
Lite kort från helgen:

Anna kom hem tidigt från jobbet i fredags så vi gav oss ut i det fina vädret direkt. Var något förvånade över att medelåldern på stan var 60+. Det visade sig vara jazzfestival.

Simone kan fortfarande uppskatta att gunga 

Lördag till Söndag sov jag och Stoffe i vindskydd i Risveden där vi fiskade mycket utan att få fisk, men det hoppade och vakade rätt mycket.

Vädret var inte ultimat men det var grymt härligt att komma ut i skogen och snacka oss män/pappor/fotointresserade/pryltokar/geologer emellan

Söndag kväll blev middag på Hard Rock cafe med två av Annas vänner från jobbet, den ena på besök från Istanbul. Hard Rock är, till min förvåning, ett väldigt barnvänligt ställe och vi hade mycket kul  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar