Black breath

Det blev en mycket lugn måndag till en början. pysslat hemma och försökt fånga sömn eftersom Sim bestämde sig för att sova i 10 minutersintervall under tre timmar på natten. Hon var fantastiskt glad och lugn under dagen trots detta och vi hittade på en ny lek:


Hon åt inte så bra under förmiddagen men fortfarande glad och snäll. När Anna sedan kom hem åkte vi till Valhallabadet och... ja, badade.
Sedan var det dags för min egentid, igen. tog det på måndag denna gången. Och nu var det dags för konsert. Jag hade blivit tipsad om att ett band som heter Black Breath, de är från Seattle och gör tydligen en Europaturné. Kul att de kunde stanna till i Göteborg med. 
Spelningen var grymt bra, jag hade inte hunnit lyssna in mig på dem innan men de hade sådan energi i sitt spel att jag föll direkt. Blev påmind om varför jag började lyssna på dödsmetal från början.


Skulle gärna skriva mer, men Simone uppskattar inte riktigt att jag bryr mig mer om datorn än henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar