creeping Sim




Simones sömnproblem har lugnat sig något, hon sover fortfarande oroligt men skriker inte länge utan somnar snabbt om. I morse sov hon dessutom till halv nio! något jag uppskattade mycket då jag varit ute med Kristoffer och Jörgen och smakade öl till klockan ett på natten. Ibland har man tur. Men Sim har en jättestor upptäckarglädje och kryper in under bord, jagar allt hon får syn på, öppnar skåp och drar ut lådor. Det är jättekul men jag vågar inte lämna henne utan uppsyn eftersom jag inte känner mig hundra procent säker på något utrymme än. Klart coolt. Det blir kallar och kallare ute vilket gör det bökigare och bökigare att gå ut med tanke på alla kläder som ska på och med. Jag har tagit färgkort men det är i princip svartvitt ute.



Svartvitt färgfoto

2 kommentarer:

  1. Victor skickar ett supertack för den underbara bodyn han fick =) (Skicka på sms, men tror jag hade fel nummer) Kram å tack från Maria å Victor.

    SvaraRadera
  2. wow - snö när man just promenerat runt konstgjord sjö i 25 grader och sett andungar - absurbt i november.
    wow också för denna rörliga unge - gläder mig!
    kram
    mor

    SvaraRadera