Sjukt

Professionellt däckbyte
 Igår var krassligheten Anna känt de senaste två veckorna värre än vanligt och idag bröt det ut. Febertermometern sa att Anna skulle stanna hemma, så det var två att ta hand om idag. Men de är rätt tacksamma att ta hand om båda två. Det enda att tänka på är att Anna ska vila och sova och Simone ska aktiveras och stimuleras, viss konflikt däremellan men jag tror det funkade bra. På morgonen tog jag bilen för att ge den nya vinterdäck då de gamla var utslitna. Grymt effektiva var de på däckverkstan, Jag sövde Sim tjugo i tio, Anna hade bokat tid för bilen klockan tio och halv elva var jag hemma igen med nya däck på bilen. Simone hade inte vaknat än, kändes mycket smidigt (hade inte Anna varit hemma så hade jag givetvis tagit med Sim men nu blev timingen skitbra). Annars hade jag planerat en lugn dag och en lugn dag blev det. Enda utflykten blev en tur till maxi med Sim och det var alldelles lagom tyckte jag, som känner mig lite off men är förhoppningsvis inte smittad. Hoppas särskilt på att inte Sim blir smittad men det känns som om vi borde varit det nu i så fall.



Simone får en manikyr

Försökt serva Anna med dunderdrycker

Glad Simone vinkar

utforskar fikusen med fick inte smaka

2 kommentarer:

  1. oh yeh, Hon sitter alldeles själv! Och gillar plantor. Dunderdrycken funkade rätt bra. Mår väldigt mycket bättre idag än igår. Och gott var det. Honung är bra grejer. Och min bil ser mycket cool ut. Som ett racerdepåstopp.

    SvaraRadera
  2. Hon sitter hur fint som helst! Fast verkar inte riktigt tycka manikyr är det roligaste som finns, snarare nåt som ska genomlidas. Hoppas Anna kryar på sig ordentligt och att ni andra två är pigga! Kram från mor

    SvaraRadera