ny video och ett besök




Videon är egentligen 8 minuter lång men jag tyckte att det var lite för långt, den är ju lite lång som den är, och så är det ju roligare med snabbspolning. Jag började filma halvvägs in i matandet och det illustrerar rätt bra hur hennes aptit går från hungrig till ointresserad (av maten).


Min mor kom och hälsade på under förmiddagen och vi hann ta en promenad till hennes tåg nästan innan det började ösregna. Där kunde vi ta en fika i lugn och och ro, det var ett kort men trevligt besök.


På eftermiddagen tog vi det lugnt, Simone fick leka ett tag i leksakskorgen där hon kan plocka med lite av varje medan jag slappade framför Stargate på TV.  


Försökt vara lite konstnärlig på en av bilderna jag tog av Simone idag

1 kommentar:

  1. filmen är galet rolig. Hon ser verkligen ut som hon ska flyga iväg närsomhelst. Väldigt kul. Bilden på Sim längst ner är väldigt fin. Men något obehaglig på nåt sätt. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Kanske kornigheten, eller något i hennes blick. Hon ser typ ut som ett övergivet barnhemsbarn.

    SvaraRadera