Twilight princess

Nej jag har fortfarande inte varvat Zelda, och det är ännu ett tag kvar till att Simone kommer ha glädje av det. Men vi hade en fin promenad i skymningsljuset efter att ha besökt mitt jobb, dit jag gick för att utföra muffinsförsök på mina kollegor samt få lite fakturering överstökad som ligger och spökar i huvet på mig. Det första gick bra det andra får jag ringa ekonomiavdelningen om.
Men Simone var en prinsessa genom hela besöket, nyfiken och glad med endast en lite bekymrad min. Det är lustigt hur stolt man blir som förälder bara för att ens barn är på bra humör, alla creds till Sim... jag förvaltar dem bara åt henne.
På hemvägen samlade jag in dessa bilder:
Vid jobbet

Tomgången behöver väl ingen presentation

Heden

Taget från Ullevi

Mot focus

Lisebergsgranen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar